Наш час – це епоха новітніх технологій. Час коли перестали читати, малювати
чи займатись творчими справами. Звичайно цього не скажеш про усіх. Та більшість
залюбки надасть перевагу перегляду своєї сторінки у соціальних мережах, зіграє
в електронну гру.
Як не прикро та це захопило навіть учнів. Педагоги всіма можливими
способами ведуть боротьбу з тим, щоб на уроці учні здобували знання і не
відволікались телефоном.
У кожного своя методика, але всі мають єдину мету.
На уроках географії, розвивати інтерес до вивчення матеріалу допомагає
карта. Можу впевнено сказати, що карта – це друга мова географії. Провести урок
без використання цього важливого елемента просто неможливо.
Прийоми роботи з картою, які я використовую у своїй педагогічній діяльності:
- «Знавець карти» – на уроці визначаю
кращого учня ( часто звертаю увагу на думку учнів класу)
- «Я знаю країни та їх столиці», «Я
знаю материки та океани», «Я знаю моря, затоки і протоки», «Я знаю
острови, півострови», «Я знаю річки, водоспади, озера»
- «Ти мені, я тобі» - двоє учнів
працюють біля карти, шукають об’єкти, які
визначають один для одного
- «Хто це? Що це?» - завдання учнів
визначити за власною географічною назвою об’єкти, а потім показати їх на карті.
- «Мандри паралелями, меридіанами», «Мандри
навколо материків» - за встановлений учителем час назвати всі географічні об’єкти,
що знаходяться на заданому маршруті
- «Німа карта» - на контурну карту учні наносять географічні об’єкти
Юні знатоки карти
Немає коментарів:
Дописати коментар