четвер, 20 квітня 2017 р.

Робота з картою на уроці

Наш час – це епоха новітніх технологій. Час коли перестали читати, малювати чи займатись творчими справами. Звичайно цього не скажеш про усіх. Та більшість залюбки надасть перевагу перегляду своєї сторінки у соціальних мережах, зіграє в електронну гру.
Як не прикро та це захопило навіть учнів. Педагоги всіма можливими способами ведуть боротьбу з тим, щоб на уроці учні здобували знання і не відволікались телефоном.
У кожного своя методика, але всі мають єдину мету.
На уроках географії, розвивати інтерес до вивчення матеріалу допомагає карта. Можу впевнено сказати, що карта – це друга мова географії. Провести урок без використання цього важливого елемента просто неможливо.
Прийоми роботи з картою, які я використовую у своїй педагогічній діяльності:

  • «Знавець карти» – на уроці визначаю кращого учня ( часто звертаю увагу на думку учнів класу)
  • «Я знаю країни та їх столиці», «Я знаю материки та океани», «Я знаю моря, затоки і протоки», «Я знаю острови, півострови», «Я знаю річки, водоспади, озера»
  • «Ти мені, я тобі» - двоє учнів працюють біля карти, шукають обєкти, які визначають один для одного
  • «Хто це? Що це?» - завдання учнів визначити за власною географічною назвою обєкти, а потім показати їх на карті.
  • «Мандри паралелями, меридіанами», «Мандри навколо материків» - за встановлений учителем час назвати всі географічні об’єкти, що знаходяться на заданому маршруті
  • «Німа карта» - на контурну карту учні наносять географічні об’єкти
Юні знатоки карти

6 клас. Вивчення теми "Води суходолу. Річки та озера"

Немає коментарів:

Дописати коментар