Посвята в п’ятикласники
Свято нового знайомства.
МЕТА:
знайомство з учнями та їх батьками, установка на творчу
співпрацю з ними; виховувати у дітей шанобливе ставлення до школи, вчителів,
батьків; стимулювати розвиток гуманних якостей; формувати прагнення до
саморозвитку і самовдосконалення; виховувати дітей національно свідомими
громадянами України.
Учень 1: Осінь
ніжно розпустила
Фарби різних кольорів
І ласкаво запросила
Знов до школи школярів.
Учениця 2: Линуть птичі зграї.
Шелестять гаї.
Школа відчиняє
Двері нам свої.
Учень 3: Хвилюються мами, хвилюються тата,
Хвилюються діти, а також і я.
І це не звичайно, оскільки сьогодні
У всіх нас з'явилась чудова, прекрасна, велика, сім'я.
Добрий день, шановні
діти, батьки, вчителі! Я дуже рада бачити всіх вас у цьому класі. Я, Маріонда
Галина Павлівна, відтепер класний керівник цих чудових дітей.
Погодьтеся зі мною,
що сьогодні всі ми почуваємо себе трохи незвично. І не даремно. Адже в цьому
навчальному році багато чого змінилося: всі ми бачимо нові, приємні, радісні,
але поки що малознайомі обличчя учнів, їх батьків, вчителів. Тому всім нам
необхідно сьогодні познайомитись, щоб в наступні шкільні роки жити в мирі,
злагоді, однією дружньою сім'єю. Я думаю, що мир і злагода в нашому класі почнуться
із сьогоднішнього Свята знайомства.
Сьогодні наші діти
після довгих літніх канікул прийшли до школи. Вони оздоровилися, посвіжішали,
пожвавішали і, звичайно, стали дорослішими. На перший урок в цьому навчальному
році вони прийшли в інший клас, поверхом вище. Відтепер ви, учні, почнете
штурмувати II ступінь освіти. І сьогодні, при батьках ви будете посвячені в
5-класники. Та для того, щоб стати 5-класниками вам необхідно успішно здолати
декілька перепон.
4-й учень: Ще зовсім недавно малих нас
Вели мами в перший клас.
Радісно всі посміхались.
Тоді першачками ми називались.
5-й учень: Вчительку першу свою ми
тільки знали
Всіх інших вчителів для нас не існувало
Та стали ми дорослими – роки то минають,
А за наші парти інші матюки сідають.
6-й учень: Місця старшокласників тепер
ми займаємо,
Нового класного керівника
сьогодні зустрічаємо.
Так, час прийшов, повинно
було це статись –
П'ятикласниками будемо
тепер ми називатись.
7-й учень: У нас багато мрій, надій і
сподівань.
Чудово що живем ми у країні Знань.
Ми сильні та завзяті і всім вам обіцяємо –
Сьогодні перепони обов'язково всі здолаємо!
8 – й учень: Друзі, я не знаю,
Чи ви помітили, чи
ні:
Зовсім дорослими ми
стали
І самостійними
людьми.
9 – й учень Дитинство не
міняється у школі.
Єдина зміна – це,
звичайно, ми.
А ми міняємось: хто
швидко, хто поволі,
І вже стаєм дорослими
людьми.
10 – й учень Життя школярів мінливе
Вирує у світлій
оселі,
Воно і тривожне, й
щасливе
У світ відчиняє нам
двері.
11 – й учень Ми
колись маленькими були,
А тепер уже у п’ятий
перейшли.
І вже знатимуть
дорослі і малі,
Що навчати нас будуть
різні вчителі.
12 – й учень Хоч
ми і не ликом шиті,
Обіцяєм добре
вчитись,
Щоб раділи нам
батьки,
І директор й вчителі.
13 – й учень Ми
обіцяєм вчитись справно,
Гав на уроках не
ловить,
Поводитися чемно,
гарно
І вчителів своїх
любить.
14 – й учень Ми
обіцяєм не лінитись,
Добросовісно
трудитись,
Педагогів поважати
І оцінки гарні мати.
15 – й учень Всі
науки опануєм,
Перешкоди всі здолаєм,
Бо завжди крокують
поруч
Школа, тато також мама.
16 – й учень Доведем
усім, що гідні
Ми носить звання
людини.
Щоб завжди пишались
нами
Школа, тато також
мама.
17 – й учень Будем
вчитись ми сумлінно,
І поводитись
відмінно,
Щоб батьки могли
радіти,
Що такі в них гарні
діти.
18 – й учень В
школі не можуть бути ледачі
Ні великі, ні малі.
Всіх підтримують
добряче
Наші любі вчителі.
19 – й учень Йти
до школи не боюсь!
Що не вмію, то
навчусь!
Вчитель в школі
допоможе,
Він усе на світі
може!
20 – й учень Ми
– фантазери!
Це – казка! Це –
мрія!
Ніколи не згасне
У серці надія.
21 – й учень
Все буде на краще
І зможем ми з вами
Все збудувати своїми
руками.
Учитель
Ми проведемо з вами вікторину, і ми побачимо, чи дійсно
ви можете влитися у нашу старшокласну сім’ю. Я зачитую вам запитання. Хто знає
відповідь, піднімає руку. Якщо відповідь правильна, ви робите один крок вперед,
якщо ні – даєте можливість відповісти іншій дитині.
Скільки кольорів у
веселки? (Сім).
Частина мови, що вказує на ознаку предмета (Прикметник).
Що можна побачити із заплющеними очима? (Сон).
Наречений мухи-цокотухи? (Комар).
Назва збірки творів Тараса Шевченка (Кобзар).
Якого кольору Державний прапор України? (Синьо-жовтий).
Найменша героїня з казки Андерсена? (Дюймовочка).
У людини нога, а у ведмедя – … (лапа).
Лінія, яка ділить планету на дві частини (екватор).
Столиця нашої Держави (Київ).
Зверху чисельник, а знизу … (знаменник).
Фігура, у якої всі сторони рівні (квадрат).
Скільки голосних звуків в українській мові? (Шість).
Хто рухається задом наперед? (Рак).
Прізвище твого класного керівника.
Грошова одинця України (гривня).
Коли діти нашої школи виходять на лінійку? (Коли чують два дзвоники).
Учитель
Що можна побачити із заплющеними очима? (Сон).
Наречений мухи-цокотухи? (Комар).
Назва збірки творів Тараса Шевченка (Кобзар).
Якого кольору Державний прапор України? (Синьо-жовтий).
Найменша героїня з казки Андерсена? (Дюймовочка).
У людини нога, а у ведмедя – … (лапа).
Лінія, яка ділить планету на дві частини (екватор).
Столиця нашої Держави (Київ).
Зверху чисельник, а знизу … (знаменник).
Фігура, у якої всі сторони рівні (квадрат).
Скільки голосних звуків в українській мові? (Шість).
Хто рухається задом наперед? (Рак).
Прізвище твого класного керівника.
Грошова одинця України (гривня).
Коли діти нашої школи виходять на лінійку? (Коли чують два дзвоники).
Учитель
У нашій школі є людина, яка складає розклад. Це
незвичайна людина, і тому вона вирішила все в школі переробити і переінакшити.
Старі назви шкільних уроків їй страшно набридли. Так в шкільному розкладі
замість «Читання» з'явиться «буквоскладання», а замість «малювання» –
«фарбомарання».
Допоможіть їй придумати нові назви для таких уроків,
як: математика, українська мова, література, фізкультура,
праця, музика.
Сценка
- Привіт!
- Здоров!
- Ти чув новину?
- Яку?
- Нас переводять до
п’ятого класу.
- Нічого собі
новина! Я думав щось серйозне. От якби зразу в 11…
- Відразу в 11? Е ні,
так це неможливо.
- Ото ж бо й воно,
неможливо. А уяви, що стало б можливо. Мить і ти вже дорослий. Випускник.
Стрічку одягнув, останній дзвінок продзвенів і ти вільний.
- Ні, так не піде.
Ми ж все пропустимо.
- Що ти там пропустиш?
Уроки, домашні завдання, футбол.
- Дитинство.
- Яке ще дитинство?
- Наше. Хтось колись
сказав: «Шкільні роки-найкращі роки»
- Це певно вчителі
придумали, щоб роботу завжди мали.
- Ні, це мені
старший брат говорив.
- Твій брат певно те
й робив, що вчився, вчився…
- Зовсім ні. Шкільну
науку він зовсім не любив. А от перерви, уроки фізики, фізкультури.
А ще знаєш такий
предмет є, хімія називається!
- Ну і що з тією
хімією?
- Так от. На уроці
досліди можна проводити.
- Досліди. О, це вже
цікаво.
- А ще він мені
розказував, що в старших класах можна в кабінет директора на чай заходити.
- Ого, а це як?
- Не знаю, подробиць
не розповідав. Казав: «Підростеш-поймеш»
- А що ще розповідав
брат?
- Ну, казав, що
вчителі на кожен предмет різні, можна на шахмати, шашки, теніс записуватися, ще
футбол, баскетбол…
- Так-так, стає
цікаво…
- А я тобі що кажу.
Не треба одразу 11 клас. Давай все по порядку
- Ну, добре, п’ятий
так п’ятий.
Учитель
А зараз, любі діти,
я хочу знати з якими намірами і
бажаннями ви прийшли до мене в клас. І якщо вони співпадуть, то вважайте, що і
останню перепону ви здолали. На питання відповідайте дружньо, хором «Так» чи
«Ні».
1. Чи бажаєте ви, щоб наш клас був
найдружнішим у цій школі?
2. Чи бажаєте ви дуже гарно вчитися?
3. Чи маєте ви наміри кожного дня
сваритися, битися, одержувати двійки?
4. Чи бажаєте ви бути найактивнішим
класом і отримувати у конкурсах перші місця ?
5. Чи хочете ви слухатись класного
керівника та всіх інших вчителів?
6. Чи хочете ви весь час порушувати
дисципліну і не слухати вчителя?
7. Чи бажаєте ви бути
найдисциплінованішими?
8. Чи згодні ви з девізом „Один за всіх
і всі за одного"?
9. Чи бажаєте ви бути хорошими і
слухняними дітьми своїх батьків?
10. Чи мрієте ви, щоб всі казали про
нас: «Оце так клас!»?
Я впевнена, що
завдяки такому ентузіазму наші мрії і бажання обов'язково здійсняться!
В нашому класі дивовижні, незвичайні, чудові діти. Тому пропоную створити
«Книгу рекордів класу», де ми будемо демонструвати найкращі якості наших учнів,
неординарних випадків, показ найвищих досягнень і рекордів в шкільному житті.
Оголошуються номінації: «Ходяча дванадцята» – за найбільшу кількість «12 балів»
в класному журналі; «Завзятий відвідувач» – за найменшу кількість пропусків
занять; «Найдисциплінованіший» – за найменшу кількість зауважень у щоденнику,
або їх відсутність; «Чистюля» – за найвищу середню оцінку за чергування в класі
протягом року; «Найпрудкіший» – за результатами шкільного кросу; «Найдовша коса
класу»; «Ваша високість»; інші номінації ви можете запропонувати
самі.
Отже, ви добре
здолали всі перепони, довели, що ви гідні носити звання п'ятикласника. Ви
стаєте на сходинку II ступеня освіти. Тому прошу вас підвестися і дати урочисту
клятву, після якої вас дійсно можна буде вважати п'ятикласниками.
Учень.
Однокласники, станьте струнко!
Клятви слова промовляйте
лунко!
Ми, учні 5-го класу, стаючи учнями школи ІІ
ступеня, перед лицем своїх товаришів, вчителів і батьків, урочисто обіцяємо:
1) Біля дошки стояти, як кращий воротар,
не пропускаючи повз вуха жодного питання,
навіть найважчого і підступного. (КЛЯНЕМОСЯ)
2) Не доводити вчителів до температури
кипіння – 100 градусів. (КЛЯНЕМОСЯ)
3) Бути швидкими і стрімкими, але не
перевищувати швидкість 60 км\год при пересуванні шкільними коридорами! (КЛЯНЕМОСЯ)
4) Витягати із учителів не жили, вичавлювати не
піт, а міцні й точні знання й навички. (КЛЯНЕМОСЯ)
5) Плавати на "добре" і
"відмінно" у морі знань, поринаючи до самої глибини. (КЛЯНЕМОСЯ)
6) Бути гідними своїх учителів! Клянемося! Клянемося! Клянемося!
7) Рости достойними громадянами країни, ім`я якій
Україна!
Клянемось!
Клянемось!
8) Клянемося
навчатися на високому рівні, щоб нами пишалися Клянемось!
9)Клянемось бути гідними звання п’ятикласника.
Клянемось! Клянемось! Клянемось!
Клянемось! Клянемось! Клянемось!
Отже,
давайте ще раз привітаємо наших п’ятикласників із сьогоднішнім святом. Пропоную цей день вважати днем народження
нашого колективу і відзначати щорічно. А ще дозвольте мені від імені класу запевнити
вас – ми не підведемо! (разом з дітьми)
Учні виконують пісню "П'ятий клас" (мотив пісні "Одна калина" С.Ротару)
Сумно, сумно на душі
Плакати не треба
Бо у нас все є.
Мить одну лиш почекай
Задзвенить дзвіночок
Здраствуй п’ятий клас
Приспів:
Бо п’ятий клас – це супер клас,
Бо в п’ятім класі вчуся я
Оця стежина знов до школи привела
Шкільна родина все життя,
Шкільні турботи в забуття
І рідна школа, бо в нас іншої нема
Класно в мене на душі
Засміємось разом. Музико звучи
Дзвоник голосно дзвенить
І усім нам каже
Ви вже п’ятачки
Приспів:
Вдома так і не засну
Краще буду думать про
Свою класну.
Та й піду я в п’ятий клас
Буду гарно вчитись мамо, так і знай
мені сподобалось дякую
ВідповістиВидалити