ДИСТАНЦІЙНИЙ УРОК
ТЕМА
ОСНОВНІ ВИДИ ЗАБРУДНЕНЬ ДОВКІЛЛЯ В УКРАЇНІ. ОСНОВНІ ЗАХОДИ ЩОДО РАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ТА ОХОРОНИ ДОВКІЛЛЯ
1. Опрацюйте самостійно параграф 46
2. Перегляньте відео (для кращого розуміння теми)
3. Працюємо в зошиті
Запишіть тему уроку в зошит
4. Працюємо з підручником
Опрацюйте текст підручника с. 221-222 та визначте основні види забруднення довкілля, запишіть
5. Працюємо з картою
Розгляньте карту (підручник с. 223) "Геоекологічна ситуація України". Дайте відповідь на запитання
1) Які умови проживання населення переважають в Україні?
2)Де склалися напружені та катастрофічні умови проживання населення?
3) Яка геоекологічна ситуація характерна для нашої області та району?
6. Опрацюйте самостійно параграф 47
7. Проведіть дослідження "Зміни природи моєї місцевості під впливом діяльності людини"
1) Перевірте себе, чи все Ви знаєте про вплив повітря на здоров'я людини: якщо погоджуєтесь із твердженням, поставте відмітку в графі "так", якщо не погоджуєтесь - у графі "ні"
№ з/п
|
Твердження
|
Так
|
Ні
|
1
|
Для збереження
здоров’я людини й існування живих організмів необхідне чисте повітря
|
|
|
2
|
Промислові підприємства
та транспортні засоби є найбільшими забруднювачами повітря
|
|
|
3
|
Провітрювати
кімнату взимку не потрібно
|
|
|
4
|
Кімнатні рослини не
впливають на зменшення вмісту шкідливих речовин у повітрі оселі
|
|
|
5
|
Усі засоби
побутової хімії необхідно тримати в спеціально облаштованому місці
|
|
|
6
|
Електромагнітні хвилі
цілком безпечні для людей
|
|
|
7
|
Телевізор безпечно
дивитися на відстані не менше 2 м
|
|
|
8
|
Від монітора комп’ютера
треба сидіти щонайменше за 50 см
|
|
|
9
|
Перед комп’ютером
можна знаходитись не довше, ніж чотири години на день; щопівгодини роботи десятихвилинну
перерву
|
|
|
10
|
Розмовляти по мобільному
телефону не можна в закритих залізобетонних чи металевих приміщеннях (зокрема
в автомобілі)
|
|
|
11
|
Щоб бути
здоровим, необхідно більше гуляти на свіжому повітрі
|
|
|
2) Дослідіть, які зміни природи вашої місцевості відбулися під впливом діяльності людини. Для цього розпитайте дідуся чи бабусю, як виглядали ландшафти вашого краю в часи, коли вони вчились в школі.
3) З'ясуйте, які саме компоненти ландшафту виявилися найбільш зміненими. Що призвело до їх змін і перетворення? Як це позначилося на інших компонентах природи і житті людей?
4) Яких заходів потрібно вжити, щоб забезпечити вашому краю сталий розвиток?
Немає коментарів:
Дописати коментар